Tuesday, April 7, 2009

USANA Health Sciences



http://www.youtube.com/watch?v=qbv8zDrs3Ps&feature=related

Thousands of people around the world trust their health to USANA Health Sciences. Working with a talented team of USANA scientists, Dr. Myron Wentz founded a company committed to offering Nutrition...
Thousands of people around the world trust their health to USANA Health Sciences. Working with a talented team of USANA scientists, Dr. Myron Wentz founded a company committed to offering Nutritionals You Can Trust.


USANA Health Science merupakan company yang tersenarai sebagai sebuah company paling berdaya maju di NASDAQ. Dan mendapat liputan CNN pada tahun 2004 berkenaan perkara tersebut.

USANA Health Science telah dipilih sebagai no 1 Distributor Choice (The Best MLM company) selama 8 tahun berturut-turut.
Product USANA - Essential merupakan produk yang dipilih sebagai satu produk yang terbaik didunia oleh pakar pakar nutriention dunia (pihak ketiga) dan bukan oleh company sendiri seperti yang war-war oleh MLM yang lain. Essential telah diberi pengiktirafan yang tinggi dimana ianya telah diletak sebagai bahan rujuk atau benchmark untuk produk produk nutriention yang lain.

Satu satu produk nutriention yang dilulus dan telah diguna pakai kebanyakkan atlet-atlet seluruh dunia.:D
Sense' produk skin care nya merupakan satu satu produk dalam kelasnya tidak mempunyai paraben... paraben merupakan unsur unsur kimia yang boleh menyebabkan kanser pada pada sama ada kanser payu dara dan kanser kulit. Cuba balik teliti kandungan bahan yang ada barang barang kosmetik anda atau isteri anda ada atau tidak bahan paraben. Termasuklah syampoo yang kita gunakan.
Tentang payplan nya punya pula tak perlu lah saya nyatakan dengan lebih mendalam disini.

Keutuhanya sebagai satu satu MLM terbaik didunia selama 10 tahun berturut-turut telah mencerita segalanya.:)
Dan yang paling hebat adalah... USANA baru masuk ke malaysia pada 17/01/07... dan anda merupakan orang-orang pioneer dalam network ini. Jangan ketinggalan. Ini merupakan satu peluang.
Anda sebagai seorang pengiat dalam MLM, saya percaya perkara perkara yang saya ceritakan tadi amat penting didalam jatuh bangunnya sesuatu MLM. Jangan lepaskan peluang ini.

Anda boleh layari address dibawah untuk lebih mengetahui maklumat tentang usana. Lihat pada presentation on line dan fast facts untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang usana dan produknya.
USANA adalah sebuah syarikat gergasi MLM dari luar negara yang telah mendapat pelbagai anugerah seperti berikut:

** USANA dipilih sebagai "The #1 Distributor's Choice - 8 tahun berturut-turut oleh majalah " Network Marketing Today: The MLM Insider Magazine " - USA

** BusinessWeek menyenaraikan USANA No.3 dikalangan "100 Hot Growth Companies" of 2005. Yang menjadi LUARBIASA ialah, tiada satupun syarikat direct selling lain yang disenaraikan lebih tinggi dari ini.

** Forbes menyenaraikan USANA No.5 dikalangan "200 Best Small Companies of 2005 " in America. Sekali lagi, tiada satupun syarikat direct selling lain yang disenaraikan lebih tinggi dari ini.

** Nutritional Supplements - Comparative Guide menyenaraikan produk USANA No.1 dikalangan "perbandingan terhadap 500 produk Nitrition yang lain di USA dan Canada"

A Compendium of over 500 products available in the United State & Canada.
Over 500 nutritional products are compare to an independent nutritional benchmark, developed from the individual recomendations of seven recognized scientific authorities.

- for those interested in optimizing their health by selecting only the best,
this guide is a must..!!

Website rasmi USANA adalah USANA Health Sciences (Perhatian: Setiap kali kita melawati website utama USANA, IP address akan dikesan dan PLAN PEMASARAN yang berkaitan dengan negara di mana IP kita berada akan dipaparkan).



http://www.youtube.com/watch?v=FJikKU2xiwg

USANA Essential apple test shows the significant different compare to 'C' brand after 5 days. USANA Essential, rated No 1 in North America (Nutritional Supplement Comparative Guide)base on its completness accordingly to the blended standard.

No comments:

Post a Comment