Monday, April 6, 2009

Comparative Guide to Nutritional Supplements

Produk USANA disenaraikan No 1 di kalangan vitamin yang ada di dunia dengan score 96.1%





Kenapa saya berani katakan USANA adalah produk terbaik dunia? Produk lain tak bagus ke? Saya tak akan memberikan Jaminan 100% Terbaik Dunia kalau tidak kerana panduan ini. Comparative Guide to Nutritional Supplements adalah satu panduan untuk memilih Penokok Zat (Makanan Tambahan) yang berkesan.

Siapa yang keluarkan buku ini? Buku ini adalah hasil kajian Lyle McWilliam, seorang ahli kajihayat kimia, pengajar dan bekas ahli parlimen Kanada.

Tujuan beliau menerbitkan buku ini adalah sebagai Panduan Perbandingan untuk membantu pengguna membuat keputusan bermaklumat berasaskan sains mengenai penokok-penokok zat.

Edisi terkini diterbitkan berasaskan cadangan-cadangan oleh 12 pakar-pakar yang diiktiraf di bidang zat pemakanan dan mengikut 18 kaedah-kaedah penilaian yang berbeza yang dipetik dari bahan-bahan terbitan sains.

Buku ini BUKANNYA keluaran USANA Health Sciences, dan ianya adalah terbitan pihak yang NEUTRAL dan memberikan informasi yang adil dan tepat. Anda boleh dapatkan buku ini di mana-mana kedai buku utama seluruh Malaysia.









No comments:

Post a Comment