Monday, April 6, 2009

Industri Multi Level Marketing/Bagaimana cara saya hendak memulakan bisnes usana?


BusinessWeek menyenaraikan USANA No.3 dikalangan "100 Hot Growth Companies" of 2005. Yang menjadi LUARBIASA ialah, tiada satupun syarikat Network Marketing lain yang disenaraikan lebih tinggi dari ini.


Forbes menyenaraikan USANA No.5 dikalangan "200 Best Small Companies of 2005 " . Sekali lagi, tiada satupun syarikat Network Marketing lain yang disenaraikan lebih tinggi dari ini.



Majalah Network Marketing Today menyenaraikan 9 Syarikat Network Marketing paling Top, dan USANA telah mendapat tempat pertama selama 10 tahun berturut-turut.
USANA telah bertapak di 14 buah negara. Malaysia adalah negara ke 14 yang baru dibuka pada 2007. USANA akan membuka pasaran ke 30 negara lagi.


Sedarkah anda tentang industri Multi Level Marketing dan kekuatan industri ini di mata dunia ?Pada ketika dunia dilanda kemelut ekonomi ,kenaikkan harga barang dan kos sara hidup,masalah kehilangan pekerjaan dan sebagainya industri MLM masih lagi mampu bertahan malah telah membuka banyak peluang-peluang untuk mereka yang sedang dilanda pelbagai masalah.Percayakah anda sekirannya saya katakan industri MLM sedang berkembang pesat diseluruh dunia malah nama-nama besar seperti Robert G Allen,Robert T.Kiyosaki dan Donald Trump sendiri mengakui tentang kehebatan industri ini.Dimalaysia sahaja ada lebih dari 4 juta orang yang melibatkan diri didalam industri ini.Pada tahun 2000 industri ini telah menyumbangkan 3 billion kepada ekonomi negara kita,2005 5.7 billion ringgit dan pada tahun 2008 industri ini telah menyumbangkan lebih dari 6 billion ringgit.Tuan-tuan dan Puan-puan,Persoalan yang harus kita tanya pada diri kita dimanakah kita pada ketika industri MLM sedang berkembang?Sudahkah anda berada didalam industri ini?Kenapa tidak?Industri MLM merupakan platfom yang terbaik untuk kita mencapai cita-cita atau sekurang-kurangnya dapat membantu memperbaiki taraf ekomoni keluarga kita.

Renung-renungkan sejenak

Kata Dr Fadzillah Kamsah -Orang lain sibuk buat duit,kita sibuk buat alasan !

Berapa yang perlu saya bayar jika saya ingin menyertai dan menjadi "player" bersama kami?.

Well... Yuran Keahlian dan Starter Kit = RM99

Penyertaan untuk 1BC = RM744 + RM99 = RM843+
Penyertaan untuk 3BC = RM2199 + RM99 = RM2298+
Saya mengesyorkan anda dengan penyertaan 3BC

Anda akan diberi 1 starter kit
Produk-produk USANA berjumlah 150 poin untuk 1BC
dan 500 poin untuk 3BC.

Perbezaannya adalah, dengan menggunakan masa, tenaga dan jumlah usaha yang sama, tetapi anda akan mendapat hasil 3 kali ganda melalui 3BC berbanding 1BC.

USANA telah bertapak di 14 buah negara. Malaysia adalah negara ke 14 yang baru dibuka pada 2007. USANA akan membuka pasaran ke 30 negara lagi. Pada tahun 2007 jualan USANA di Malaysia telah mencapai RM62 Juta, jualan pada tahun 2008 mencapai RM81 juta dan jualan pada tahun 2009 mencapai RM111 juta ,satu pencapaian yang begitu luarbiasa.Hanya jualan untuk pasaran malaysia sahaja.

Anda telah pun melihat kekuatan syarikat USANA. Kebanyakan pengiktirafan diterima dari pihak ketiga ( third party). Kami ingin mengajak anda untuk bersama-sama menambah peluang pendapatan bersama perniagaan yang sangat kukuh ini.

Satu lagi kekuatan perniagaan ini ialah pada produknya. Inilah satu lagi faktor kenapa USANA bertapak dengan sangat kukuh di 16 negara. Cuba anda lihat dahulu kekuatan produk USANA.

Contact me to get your best health supplement.

Mr.Najib (Selangor/KL)
017-374 7791
usananajib@yahoo.com

USANA Office in U.S.
USANA's Malaysia Office at Menara Axis, PJ.
www.usana.com


CARA URUSNIAGA DILAKUKAN:

*Sila pilih package 1BC atau 3BC untuk anda memulakan bisnes.

*Sila bank in duit ke dalam akaun yang tertera di bawah:
Nama Bank: Maybank
Nama Pemegang Akaun: MUHAMAD NAZIB BIN HASHIM
No Akaun: 162348417825

*Sila sms slip bank iaitu Tarikh,Masa,Jumlah amount,Nama penuh dan Alamat untuk penghantaran.

*Penghantaran akan dibuat dlm masa 1-2 hari tempoh bekerja.

Segala kemusykilan, sila call/sms:
017-374 7791
(Najib)
email: usananajib@yahoo.com

TERIMA KASIH

No comments:

Post a Comment